خبرهای داغ:
سرتیپ پاسدار حسین معروفی گفت:جنگ تحمیلی را همین مردم به دفاع مقدس تبدیل کردند و در فتنه های سال ۷۸ ، ۸۸ ، ۹۶ ، ۹۸ و همین حوادث سال گذشته مردم هیچ همراهی با دشمنان انقلاب نکردن که این هوشمندی مردم ایران اسلامی را نشان می دهد.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۸۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

انقلاب اسلامی برگرفته از تعالیم مکتب وحی است / ملت ایران هوشمند و استثنایی هستند 

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ پاسدار حسین معروفی ؛ معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان گفت : انقلاب اسلامی برگرفته از تعالیم مکتب وحی است و نحوه شکل گیری انقلاب اسلام و ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملا الگو گرفته از بعثت اسلام و ایجاد حکومت اسلامی توسط نبی اسلام است .

وی ادامه داد : بزرگ‌ترین حادثه تاریخی بشریت ، بعثت نبی مکرم اسلام (ص) است و دین اسلام تکمیل کننده ادیان و مذاهب پیش از خود بوده و این پیامبر آسمانی بعد از ۱۳ سال حضور در مکه با هجرت به مدینه ایجاد حکومت اسلامی را اولین اقدام خود قرار دادند.

معروفی خاطر نشان کرد : امام عظیم الشان ما بعد از شکل گیری نهضت در سال ۱۳۴۲ و ۱۵ سال مجاهدت و دوری از وطن ، حکومت اسلامی را جایگزین یک حکمرانی سلطنتی ۲۵۰۰ ساله کردند و سرنوشت انقلاب را به مردم سپردند.

وی افزود : همچنان که نبی مکرم اسلام با هجرت به مدینه و شکل گیری حاکمیت اسلامی سپاهی متشکل از خود مردم تشکیل داد تا از اسلام حفاظت کنند ، امام خمینی (ره) هم با حضور مردم مهر تایید و بقای انقلاب را پای سند موجودیت نظام اسلامی زدند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ضمن اشاره به حضور مردم در همه صحنه های حساس ۴۵ سال گذشته خاطر نشان کرد : جنگ تحمیلی را همین مردم به دفاع مقدس تبدیل کردند و در فتنه های سال ۷۸ ، ۸۸ ، ۹۶ ، ۹۸ و همین حوادث سال گذشته مردم هیچ همراهی با دشمنان انقلاب نکردن که این هوشمندی مردم ایران اسلامی را نشان می دهد.

معروفی در پایان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات بیان داشت : هیچ کس منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه نیست اما همه بدانند امروز وقت قهر کردن با صندوق رای نیست چراکه به این نظام برگرفته از مردم است و کسی نمیتواند با خودش قهر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها